음 악(각종)

[스크랩] I`ll Be Faithful To You / Isla Grant & Al Grant

팔방미인 이래 2011. 5. 23. 06:56

I can see your heart is aching
He hurted you more than he knew
And should you ever want to love again
I'll be faithful to you
And you've been crying like the willow
When the night bird sang so blue
Trust was broken but hearts will mend
And I'll be faithful to you
In this world of pain and sorrow
Where a promise don't come true
Here's a vow you can be sure of
I'll be faithful to you
Let me dry away your tears
Like the sun melts morning dew
I will wrap you up in true, true love
I'll be faithful to you
In this world of pain and sorrow
Where a promise don't come true
Here's a vow you can be sure of
I'll be faithful to you
Just let me wrap you up in true, true love
And darling, I'll be faithful to you
 
당신이 마음 아파하고 있다는거 알아요 그 남자가 자신이 알고 있는 것보다 더 큰 상처를 당신에게 주었다는 것도 알아요 언젠가 당신이 새로운 사랑을 원한다면 내가 변함없는 당신의 사랑이 되어 줄께요 밤중에 새들이 구슬프게 울 때 당신도 버드나무처럼 흐느꼈죠 그에게 걸었던 희망은 무너졌지만 아파하던 마음도 차츰 나아질 거예요 내가 변함없는 당신의 사랑이 될께요 사랑의 약속이 이루어지지 않아 지금은 당신이 아파하고 슬퍼하고 있지만 내가 당신의 변함없는 사랑이 되리란 걸 당신이 확신할 수 있도록 맹세할께요 햇살이 아침이슬을 사라지게 하듯이 내가 당신 눈물을 닦아서 없애겠어요 진정한 참사랑으로 당신을 감싸 줄께요 내가 변함없는 당신의 사랑이 될께요 사랑의 약속이 이루어지지 않아 지금은 당신이 아파하고 슬퍼하고 있지만 내가 당신의 변함없는 사랑이 되리란 걸 당신이 확신할 수 있도록 맹세할께요 진정한 참사랑으로 당신을 감싸 줄께요 내가 변함없는 당신의 사랑이 될께요

출처 : 중년의 음악사랑
글쓴이 : 다니엘 원글보기
메모 :

'음 악(각종)' 카테고리의 다른 글

[스크랩] Radiohead - Creep  (0) 2011.05.23
[스크랩] BZN - Drowning ln The Rain  (0) 2011.05.23
[스크랩] Its a Dream Come True - Isla Grant  (0) 2011.05.23
[스크랩] 봄비 - 박인수  (0) 2011.05.09
[스크랩] River of No Return  (0) 2011.04.27