음 악(각종)

[스크랩] Radiohead - Creep

팔방미인 이래 2011. 5. 23. 07:30

 

 Radiohead - Creep

 

When you're here before
당신이 전에 여기 있었을때
Couldn't look you in the eyes
당신의 눈을 볼 수 없었어요
You're just like an angel
당신은 마치 천사같아요
Your skin makes me cry
당신의 피부만 봐도 울음이 나올거 같거든요

You float like a feather
당신은 깃털처럼 떠다녀요
Beautiful world
아름다운 세상이죠
I wish I was special
난 특별한 사람이 되고 싶어요
So very special
너무나 특별한 사람이 되고싶어요

I'm a creep
나는 괴물이에요
I'm a weirdo
나는 미친놈이죠
What the hell am I doing here?
제기랄 내가 여기서 뭘 하고 있는 걸까요?
I don't belong here
여긴 나에게 어울리는 곳이 아닌데
                        
I don't care if you're lost
당신에게 잊혀지는건 신경쓰지 않아요
I wanna have control
나는 통제를 원할 뿐이죠
Wanna perfect body
완벽한 몸을 가지고 싶어요
Wanna perfect soul
그 몸에 맞는 완벽한 영혼도 가지고 싶어요
            
Want you to notice
당신이 주목해 줬으면 좋겠어요
I'm not around
비록 내가 여기 없더라도
So very special
너무나 특별한 사람이니까
I wish I was special
나도 특별한 사람이 되고 싶으니까
       
I'm a creep
나는 괴물이에요
I'm a weirdo
나는 미친놈이죠
What the hell am I doing here?
제기랄 내가 여기서 뭘 하고 있는 걸까요?
I don't belong here
여긴 나에게 어울리는 곳이 아닌데

She's running out again
그녀가 다시 도망치려 하고 있어요
She's running out
그녀가 도망가고 있어요
She run run run run...
그녀가 달려 달려 달려 달려요...
She run...
그녀가 도망가네요...

Whatever makes you happy
당신을 행복하게 하는건 무엇이든지
Whatever you want
당신이 원하는건 무엇이든지
So very special
너무나 특별해요
I wish I was special
나도 특별한 존재가 되고 싶어요
        
I'm a creep
나는 괴물이에요
I'm a weirdo
나는 미친놈이죠
What the hell am I doing here?
제기랄 내가 여기서 뭘 하고 있는 걸까요?
I don't belong here
여긴 나에게 어울리는 곳이 아닌데
I don't belong here
여긴 나에게 어울리는 곳이 아닌데

 

 

출처 : 중년의 음악사랑
글쓴이 : 다니엘 원글보기
메모 :